Zwroty i reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI

1. Reklamacje należy składać drogą mailową, na adres lewix2000@interia.pl

 Wysłana przez Państwa reklamacja powinna zawierać opis wady produkty wraz ze zdjęciem uszkodzenia towaru.

2. Jeśli otrzymany towar przyszedł uszkodzony, należy powiadomić nas w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania towaru.

3. Wysyłany przez nas towar spełnia wszelkie normy profesjonalnej uprawy szkółkarskiej. Zdjęcie rośliny zawarte jest w ofercie sklepu. Wygląd sadzonki uzależniony jest od pory roku w którym jest wysyłana. W każdym opisie rośliny jest zawarta wysokość oferowanej przez nas sadzonki, jeśli jest możliwa do zmierzenia.

4. Jeśli kwota uszkodzonego towaru nie przekracza wartości wysyłki, wówczas zwracamy pieniądze na Państwa konto.

5. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 7 dni

6. Nie uwzględniamy reklamacji związanej z warunkami atmosferycznymi, niezależnymi od nas, związanymi z niewłaściwą uprawą i pielęgnacją roślin.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl